torsdag 6. juni 2013

Sommeren regner vekk

Heisann!
Da var årets siste prøve overstått. Matte. Å som jeg misliker matte. Får håpe jeg ikke kommer opp til matte muntlig eksamen, eller naturfag. Men det er typisk min uflaks.
Gleder med så utrolig mye til sommerferie nå, er sikkert ikke den eneste? Har også skaffet meg sommerjobb, så da blir det mye å fylle dagene med fremover :)


Skolepcen min


Uansett, så regner det igjen. Har vært såå fint vær her i det siste, men nå som jeg har langhelg
begynner det selvfølgelig å pøse. Og når det pøser i Bergen tar det som regel en stund før det gir seg. Siden jeg ikke hadde så mye annet å gjøre tok jeg noen regnfulle bilder:




 Hvem er ute og segler i dette været..?
 Skikkelig fine sko. Det haglet inn overalt

 Alt blir så grått når det regner, været, stemningen, humøret. Er ikke glad på samme måte som når det er sol, er det rart? I Minneapolis er det i følge Apple sin vær app 22 grader og lyn..? Lurer på hvordan det blir neste år.
 Katten ville ikke ut i dag, forstålig.

 Kjøpte meg endelig spotify, etter maskinen min ble renset for ALT, inkludert alle sangene. FAVORITTSANGENE <3 <3 <3 Hør Sun av Two Door Cinema Club :)

 Er fortsatt såret etter mygg-angrepet på preparation week-end'en i Oslo. Hadde 26 myggstikk på den ene foten. Just sayin'


REGN 






Nå er det faktisk bare 46 dager igjen.


Ingen kommentarer: