torsdag 30. mai 2013

Summer's in the air

Heihei:)
Sitter på bussen på vei hjem fra skolen nå. Livet mitt er så stressende. Alltid er det noe som skal gjøres, mail som skal svares på, folk som ikke kan samarbeide.. Har hatt problemer med å få fikset macen min i 6 uker nå, og da jeg endelig trodde alt skulle fikse seg, ringer de og sier at jeg mister alt personlig som jeg har "samlet" i 3 år.. Alle bilder, tekster, filer ALT. Det er så utrolig kjipt, dere aner ikke hvor mye jeg angrer på at jeg ikke tok backup. Til alle dere med verdifulle ting på dataene dere; TA BACKUP! Kødder ikke altså. Trodde aldri det skulle skje med meg. 
I tillegg får jeg ikke Visa når jeg drar, må bruke Visa Electron hele året, som er dobbelt så dyrt.. Er veldig mye som skal fikses nå før sommeren..
Bare se på den listen her. Har krysset av på ett punkt...

Tror i alle fall det ordner seg med alle fagene jeg skal ta:) Det stod på fagsiden til KMS (skolen min❤) at de hadde fransk, så hvis kometansenålene tilsvarer med de norske slipper jeg å ta fransk som privatist. YES. 
Hahaha

Var og badet i går:) Det var så koselig ❤
Hahaha fineste bildet

Sjekk solnedgangen da❤ Så fin! Hele stua vår var rød😊

Fikk også visumet mitt i går! Check på lista.

Legger ikke ut bilde av visumet. Vet jo aldri😊
Meg og søta på skolen.

Får vell sette i gang med jobbingen.. Snakkes

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hvor lang tid tok det før visumet kom i posten? :)

GoingAbroad sa...

Det tok ca. 3-4 dager tror jeg :)