tirsdag 21. mai 2013

Ulykke

Å hjelp. Det her er like skummelt som forrige gang. Tok den fjerde av de fem sprøytene som må tas i dag. Har to ting som skremmmer meg og det er sprøyter og tannlege, og i dag måtte jeg både til tannlegen og ta sprøyte! Snakk om å legge alt til en dag.. Sprøyten het DTP og er vaksine mot stivkrampe, kikhoste og noen andre greier. En av ulempene med utveksling.. Men det gikk fint, som det pleier å gjøre. Sykepleierne er jo så søte hahah. 
Det gikk fint hos tannlegen også. Jeg falt på ski i Påsken og knakk begge fortennene, men har ikke kommet meg til tannlegen før nå.. Ops. Uansett, han hakket og presset og blåste og mens han hadde alle mulige slags instrumenter i tillegg til fingrene sine i munnen min prøvde å føre en samtale. What a dork. 

Ingen kommentarer: