tirsdag 14. mai 2013

Mai du skjønne milde


Heisann dere! Hvis det er noen "dere" som leser denne bloggen da :))

Vell, nå er det jo mai, som vil si vår med alle sine goder. Mai bringer med seg grønne spirer og varmere, lengre dager, merker jeg nesten ikke kan vente på sommerferien lenger.. Hadde jo bursdag på fredag, noe som ble feriet med gode venner hjemme på kvelden, kjempe koselig. Kommer definitivt til å savne de utrolig mye neste år, men møter forhåpentligvis nye interessante mennesker som jeg kan lære av og lære med. 

På fredag er det 17. Mai, Norges herlige nasjonaldag, noe jeg gleder meg til. Vet det er mange av vennene mine som ikke gleder seg lenger, fordi det er for mye stress, men jeg synes det er like kjekt hvert år:) Mamma kom i sted å sa at hun kanskje hadde skaffet meg en jobb på en resturant på Bryggen, ble så glad :) Skal inn å snakke med sjefen i morgen etter skolen, og hvis de liker meg (haha) så begynner jeg på fredag! Da kan jeg jobbe der hele mai og til jeg reiser, og tjene litt penger til utvekslingen som ikke kommer fra mor og far eller barnevakt :)) Også har jeg noe å putte på CV'en når jeg kommer tilbake. Kan jo ikke jobbe i USA, fordi jeg ikke har arbeidstillatelse.. Menmen.

Satser på mye fint vår-vær og koselige minner framover:)
Kristina og meg i søsteren min sin konfirmasjon :)
Søteste smykket jeg fikk av noen venninner til bursdagen<3

Ingen kommentarer: