torsdag 23. mai 2013

Natta!!

Hei:)) Akkurat nå sitter jeg på toget til Oslo med mamma. Vi var å spiste på Pastasentralen da Operaen var ferdig, så kjøpte vi masse kos og blader så det går sikkert fint. Tok toget med pappa fra Paris da askeskyen herjet i 2010, så denne turen er bare barnemat. I tillegg fikk jeg den beste sengen,
Mammaen min er så søt❤ 

Untatt når hun poster stygge bilder av meg på Facebook og er venn med alle vennene mine, som dette:
Altså, hvorfor.

Tok med meg håndkle og sengetøy og jakker og sko og kamera og naboens katt og litt månestein og halve Kina ::)

Var ingen skohylle siden kupeén er ca. 1m2. Alternative løsninger
Kan ha beina i den ene veggen og ryggen i den andre. Veldig romslig her.

Derfor vil jeg bare sove
Det bråker utenfor...
Men først skal jeg kose meg med denne:
Og dette..

Fikk litt sjokolade så jeg skal sovne lettere;)

Natta puser❤

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hva heter byen du skal til i Minnesota?

Natalie sa...

Du blogger dritbra! Håper du kommer til å blogge hele utvekslingsåret! Du har fått en ny leser <3

Cathrine Reinskau sa...

Hei søte deg! Gleder meg til å følge deg på din reise til USA! Vi MÅ samle alle jentene igjen før vi drar! Utrolig glad for å ha blitt kjent med deg, Ingrid <3

GoingAbroad sa...

Hei søte <3 Jeg skal til en liten by som heter Kerkhoven :) Tusen takk, morsomt at du liker bloggen <3
JAaaa Cathrine!! Det må vi! Gleder meg allerde :*