fredag 9. mai 2014

Kjempe voksen

HEIheieheiheihei!!!

I dag er en stor dag, nemlig min bursdag!! Siden 18 er det store tallet i Norge, er det ingen hemmelighet at jeg har gledet meg til denne dagen lenge! Nå kan jeg gjøre alt mulig jeg allerede har gjort, lovlig :))) Neida, bare tuller mamma.

I dag blir det Softball turnering ellerfulgt av kake hjemme med familien og så nlir det shoppingtur og spise på resturant med mine søte venninner Emily og Erin.

Her kommer et kjempe langt bilderas av meg gjennom årene. (selvdigger)

Barneskolen










11-12 år








Den store fjortiss perioden 




















*Oppfører meg nesten normalt-perioden*

Dette bildet er faktisk fra i dag. Ali tok det av meg i gymgarderoben :)















Må jo si at det jeg ser mye av når jeg ser gjennom gamle bilder som dette er vennene mine. Jeg har vært -og er - så utrolig heldig med vennene mine som alltid stiller opp for meg. Jeg klarer ikke sette ord på hvor takknemlig jeg er for alle de fantastiske vennene jeg har. Jeg trodde aldri jeg kunne overleve et helt år så langt vekke fra mine norske venninner, og nå klarer jeg ikke se for meg en hverdag uten de fantastiske menneskene jeg har møtt på denne siden av planeten. 

Takk for at jeg er så velsignet med verdens beste familie og venner. Takk for at dere har hjulpet meg og støttet meg gjennom 18 år! 

STORE BURSDAGSKLEMMER FRA INGRID I USA <3

Ingen kommentarer: