fredag 9. mai 2014

Prom

HELLO

Hvordan går det med dere? Her er det i hvertfall helt fantastisk. Må tilstå at jeg virkelig ikke blogger så mye som jeg burde, og skulle ønske jeg var flinkere til å oppdatere. Det frister bare ganske lite å sitte inne foran en PC skjerm når det er 27 grader og strålende sol ute, og jeg bare har 4 uker igjen med disse folkene. 
Tiden min går for det meste til softball og vennekos. Har møtt så mange fantastiske folk og klarer ikke å forestille meg en hverdag uten dem. Men det får jeg takle når den tid kommer.

Forrige helg var det prom i Kerkhoven. Prom, eller ball som vi ville sagt på norsk, er en kjempestor greie her og folk begynner å planlegge allerede i september. Ble masse om og men om jeg skulle gå eller ikke, og ble styr med promdress og kjole. Til slutt ble jeg overbevist om at jeg måtte gå, og det var helt OK. Ikke kjempegøy, men bedre enn jeg hadde forventet. Afterprom var helt klart favoritten. Kan skrive mer om det senere, nå skal jeg ut og løpe i finværet før det blir filmkveld med min beste.














Hade på badet.

Ingen kommentarer: