onsdag 15. januar 2014

Kalde Minnesota


Heisann! Det blir litt dårlig blogging, beklager.. Men det er så mye som skjer og plutselig var dagen over.
Siden jeg har den samme timeplanen hver dag, blir dagen veldig like og ukene går fort. Jeg er på skolen til 3.08 og har basketball trening etter det, og da er jeg hjemme i 7-tiden. 2-3 ganger i uken har vi kamper, noe som er kjempegøy! Vi har ikke vunnet noe enda, ehee.. Men vi forbedrer oss veldig for hver dag som går. I helgene er jeg som oftes ute med venner, på shopping, kino, trening osv. Koser meg så mye, selvom det er utrolig kaldt. Forrige uke fikk vi fri fra skolen 2 dager, fordi det var for kaldt. De kan ikke la elevene stå å vente på bussen når det er -25, og helt ned til -50 med windshield. I tillegg er det veldig mange som bor langt ute på landet og må måke sine egene veier, og hvis det blåser veldig mye får vi de 2 første timene fri, det fikk vi på tirsdag :) Mest sannsynlig får vi fri i morgen også, men det dagen blir nok tilbragt med lekser..
På tirsdag drar Gina hjem igjen til Tyskland, kommer til å savne henne. Det komme en ny utvekslingstudent dagen etter, men nå kjenner jeg jo henne og kan liksom ikke bare erstatte henne med en ny. 

Håper dere koser dere, hvor enn dere befinner dere i verden!


Haha, vi så Frozen på kino, som faktisk er den mest sette kino-filmen i USA for øyeblikket! Overraskende bra film. Så også Boktyven en annen dag, anbefales virkelig!

Det var så kaldt at vi kunne blåse såpebobler ute, også frøs de til is på 5 sekunder og falt i bakken og knuste.

Ingen kommentarer: