torsdag 23. januar 2014

Winter wonderland

Heisann! Liten oppdatering fra iiiiskalde Minnesota!
Som mange sikkert vet, spiller jeg basketball, og jeg absolut elsker det! Lagsport er noe helt annet i statene, og jeg har blitt god venn med jentene i klassene under meg, samt jentene i senior klassen! Vi har mange koselige bussturer sammen, og alle heier på hverandre og stiller opp til kamper. Jeg spiller på C-laget, sammen med 8-9-klassinger og utvekslingstudenter. Hvis jeg hadde vært plassert på et høyere lag hadde jeg nok ikke fått mye spilletid, da de er veldig gode og spiller utfordrene kamper.


 Tori og Lexi på mitt lag.
 Hahah søte Tori! Hun er så utrolig morsom og snill
Actionpics

Det er så utrolig kaldt her for tiden, og snør og blåser 24/7. Det går ikke en dag hvor det er over -20.. Vi hadde ikke skole på mandag, også fikk vi fri på onsdag pga. snøstorm og 2 hours off på torsdag hahah.. Her er noen bilder tatt onsdag:

 Og all snøen er helt hvit! Utrolig for en by-jente som er vandt til grå snø.




 Snøen blåser opp på veiene og legger seg som en skummel tåke. Hvis det blåser ekstremt mye er det helt umulig å se på grunn av snøen som blåser rundt, det trenger ikke en gang å snø.


Håper dere koser dere i plussgrader i Bergen!
Klem

Ingen kommentarer: