onsdag 5. februar 2014

Sno-daze!

Heisann! 
Wow, for en hektisk tid! Og jeg skulle liksom bli en bedre blogger dette året.. Hmm

Vell, vell. Ikke så mye nytt, utenom at vi har sno-daze week denne uken! Er stort sett det samme som Homecoming week, utenom at det er om vinteren og ikke en like stor ting. 
Men joda, man må jo ha sno-daze king and queen! Siden skolen min ikke kårer prom king and queen, har de dette opplegget i stedet. Hele senior klassen får utlevert en liste med navnene til alle på trinnet, og så stemmer man på 5 gutter og 5 jenter. Disse må i avisen, årboken, og mye annet, før det omsider blir kåret en konge og en dronning. Det er tydeligvis en kjempeære å være nominert, og det er mye sjalusi rundt det hele. Helt ærlig synes jeg det er et tåpelig opplegg hvor man nominerer de mest populære på skolen og alle de andre føler seg teit og upopulær. Men er man i USA må man jo være med på hele greien samt. Go Big or go home. 

Så jeg ble nominert da. Utrolig overraskende, og må jo innrømme at jeg ble smigret. Koselig at mine nåværende klassekamerater liker meg, men som sagt ingen stor greie. Enklere sagt en gjort, for vi måtte stille opp til all verdens at fanterier og gikk glipp av skole for bilder, intervjuer og kjoleshopping. 
  
Alle ble paret opp i alfabetisk rekkefølge og her er min partner og meg, og nederst er søteste Emily og hennes partner. 
Alle parene lagde t-skjorter som vi skrev på, og så hadde vi de på oss på skolen på mandag. Emily's sier: "I used to have a Crush on Casey" som er partneren hennes, hihi:))
 
På mandag etter skolen måtte jeg droppe trening for å stelle meg og komme meg til skolen for å ta bilder, før den store kroningen. Alle de andre kjøpte dyre kjoler, sko og sminke mens jeg brukte fjorårets ballkjole for 399,- fra Monki. Men var koselig! Haha vi måtte gå gjennom auditoriumet mens de leste opp våre framtidsplaner, familie, flaueste øyeblikk og mye mer. Jeg trodde at ingen tok dette seriøst, og skrev bare med masse tull, og siden jeg var først sammen med min partner skjønte jeg heller ikke dette før det var for sent! Menmen, folk fikk seg en god latter når de leste opp at mine framtidsplaner er å bli profesjonell bingo-caller.
Alt i alt var det utrooolig flaut fordi måtte danse, synge, mime og lage paringslyder for dyr med bind for øynene. Haha
Emily endte opp som dronning og Connor som konge! Veldig gøy siden Emily er min beste venninne her i statene👌😊
Meg, Emily og Kirsten etter kroningen
Vi tok også profesjonelle bilder og jeg kan legge de ut når jeg får dem!:)
Etterpå dro hele trinnet ut og spiste! Kjeempekjekt❤️
 
god natt! 

Ingen kommentarer: