tirsdag 11. februar 2014

Fire måneder igjen

Hva annet kan jeg si enn at tiden flyr!

Hjelpes meg, nå er det under fire måneder igjen, og jeg begynner å innse hvor mye jeg kommer til å savne dette stedet. Må innrømme at jeg ikke brydde meg så mye om det lederene i Norge sa, om hvordan det kom til å gå, at vi brude delta i sport, få mange nye venner, jobber godt på skolen, ikke ha så mye kontakt med familien hjemme osvosv. De hadde virkelig helt rett, og jeg har det bare så bra nå!

Ikke misforstå meg, selvsagt savner jeg dere der hjemme noe utroolig mye og jeg føler meg ganske slem hver gang jeg må si nei til pappa's skype forespørsel fordi vi har trening, musikal, lekser, eller jeg skal ut med venner. Men jeg tror han forstår.
I går hadde vi parents night med basketball laget, og danselaget opptrådte for siste gang.. Buhu.. Elsker elsker elsker dans, er litt det samme som cheerleading! Skal prøve å får laget en film til helgen ;)
I dag var det serior night, og basketball kamp (som vi tapte) og musikal øving igjen. Ååå jeg koser meg så mye med musikal, skal sjekke om det er noe jeg kan gjøre i Bergen neste år.

11. mars begynner softball! Yay, gleder meg sånn! Tror det blir veldig gøy, selvom jeg har hørt det ikke er den beste treningen, men får løpe litt på egenhånd når det blir varmt nok. Har også tilbragt noen ettermiddager på treningsenteret her, så det går nok fint. 

Vet ikke helt hvor jeg skal med dette innlegget, men det er bare en liten oppdatering, så snakkes vi snart!


Ingen kommentarer: