lørdag 8. februar 2014

Vellykket fredag

Helluu:)

Sitter på skolen og har musikal øvelse nå, men siden jeg mistet stemmen min i går blir det nok ikke mye synging på meg. I dag skal jeg bare ta livet med ro og gjøre alt jeg har utsatt hele uken.

I går var en veldig vellykket dag! På grunn av sno-daze week, hadde vi fun-day, de tre siste timene. Vi hadde hoppeslott i gymsalen, karaoke, basketball og tautrekking. Hoppeslottet var kjempestort og man hadde kappløp gjennom. Siden jeg var en del av sno-daze komiteen måtte jeg konkurrere, haha ganske flaut. Vi tapte også...


Etter skolen hadde vi basketball kamp, og vi vant 31-23 elns, YAY!!! Ikke ofte vi vinner, og dette var første gang vi vant en hjemmekamp!

I pausen under Varsity kampen hadde vi danceline performance! Har gledet meg såå lenge til det, og det var kjempebra! Ingen falt eller gjorde noe feil, og kostymene så fantastiske ut!

Etter det igjen, var det er skoledans borte på barneskolen, som også var veldig gøy! Alltid gøy når mange kommer og alle danser og koser seg! 
Rundt 12-tiden dro vi ut og spiste frokost med noen av seniorene, etterfulgt av donuts fra walmart.. Noe må man jo unne seg når det er helg ++

Snakkes senere! 

Ingen kommentarer: