onsdag 5. mars 2014

7 måneder og lillesøs 14 år!

Wow som tiden flyr! Føler jeg sier det i hvert innlegg nå, men klarer ikke helt å fatte hvor fort dette året har forsvunnet! Var det ikke oktober for 5 minutter siden?

Over til en annen sak, i dag er nemlig min lillelillesøster Camilla hele 14 år gammel! Snakker om tiden som flyr, føles som hun hadde 8-års besøket sitt i går, og alle sammen var kledd ut som prinsesser eller kattepuser, og nå går hun på ungdomskolen og bruker sminke og løper etter gutter :') *Snufs*

Her er noen bilder:

Stauper i vestfold :) Meg, Sofie, Camilla og Marianne

På tur over Orrtua 2010
Haha dette må være fra 2006/2007. Jeg er meget lekker her ja….

Biltur til Lillehammer sommeren 2005


Når vi sang og danset til "The Shoop Shoop Song" Mormor og Morfars gullbryllup 2008, Kroatia

 Kroatia 2008
Står på skøyter
 Meg, Camilla og mormor
Fløyen, 2010

Mai i fjord

Mariannes konfirmasjon i fjord


Haha lekkert Camilla :)

Fine familien <3

Meg og mini i Mariannes konfirmasjon





Tøffe snuppa!



Håper du hadde en fantastisk dag, lillevenn! Jeg savner deg så utrolig mye, og gleder meg til du kommer på besøk i mai!

Suss og Klem
- Nå kommer jeg snart hjem





Ingen kommentarer: