mandag 17. mars 2014

Mandag

Heiii….
I dag har vært en typisk mandag. Begynte hard med at jeg trodde det var søndag, Skuffelse #1. Jeg så ut av vinduet og oppdaget at det ikke var sommer enda, skuffelse #2. Så jeg måtte komme meg på skolen og begynne første time med matte, skuffelse #3. And so on and so forth. Men nok klaging.
I dag er det St. Patric's day! Det er en Irsk helligdag hvor folk kler seg i grønt og drikker øl. Jeg har spurt flere folk på skolen om de kan forklare meg hvorfor de feirer denne innholdsrike helligdagen, men ingen kunne komme opp med et svar, så da får ikke dere vite det heller. I tillegg er jeg bare akkurat for lat til å søke etter det på Internett.

Over til andre saker. I helga kom Melinda og sov over her! Hun er fra Norge og vi har det alltid så utrolig koselig sammen! På søndag dro vi på senteret og farget og klippet håret sammen, woho! Hun ble blond og jeg ble mørk. Utenom det spitle vi gitar, sang og kosa oss skikkelig!

Resultatet!

Melinda elsker mac&cheese

I dag hadde vi kor konsert, som gikk veldig fint. Tror det hørtes bra ut og ingen besvima eller kasta opp. Det betyr at vi får nye sanger i koret i morgen, og en av de er Bohamien Rhapsody! Elskerelskerelsker den sangen, har vokst opp med Freddy Murphy og The Queen,The Beatles, og ABBA, så blir alltid så glad av å høre slike sanger.

I morgen har lillesøs bursdag! Blir hele 16 år.. Hjelpes. Må vell dra hjem å passe på at hun oppfører seg skikkelig og ikke finner på noe tull snart.












Modellen da

Søskenkjærlighet <3
Kos deg massemasse i morgen, babe!

Snakkes snupper!! 

Ingen kommentarer: