torsdag 18. juli 2013

Det skjer faktisk

Heisann:) 
Nyter fridagene i regnet med god mat og gode venner. Tok nettopp den siste av alle sprøytene, og den var overraskende vond.. Kanskje den værste av alle vi må ta. Hvorfor kan ikke disse vaksinene komme i pilleformat.. 
 Jaja, sitter for øyeblikket på legekontoret, hvor jeg altså skal tilbringe de neste 20 minuttene. MÅ huske å oppdatere vaksinekortet og få to kopier. Har glemt det HVER gang jeg har vært her, så dette er siste sjanse.
Reiser til Oslo lørdag morgen, så nå har jeg kjøpt de siste tingene som tannkrem, toalettmappe ol. hihi:) Begynte nok litt for tidlig på pakkingen, for nå har jeg ingen av skoene eller jakkene jeg pleier å bruke tilgjengelig, typisk meg. 

Senere kommer beste Christine og Tonje over og det blir vell siste gang jeg ser Christine på ett år. Hjelp. Tonje skal også på utveksling og vi skal ta samme fly og skal på samme camp så har litt lengre tid med henne ❤
 
Hadde så mange fine bilder av oss, umulig å velge.❤❤

Fikk forresten melding på Facebook av min framtidige vertsøster, hun virker så søt! Gleder meg bare enda mer nå! 

6 dager til avreise 

Ingen kommentarer: