fredag 12. juli 2013

Siste detaljene

Hei!
I dag var jeg i banken og skaffet meg reservekort og tok ut mie første dollar, hehe. 50 USD tror jeg er litt over 300 NOK, så da har jeg litt til flyturen eller når jeg lander hvis jeg skulle trenge kontanter.

Ryddet og sorterte også alle papirene jeg har fått fra EF, helt fra "Vil du være utvekslingsstudent" til "Flyreisen din". Var helt surrealistisk å lese gjennom alle papirene, og se alt jeg har gjort, og det har gått så fort! Den gang da føltes det ut som jeg aldri ville komme meg av gårde, og nå reiser jeg om litt over en uke. Flyet går 24.7 kl 14.45 fra Gardermoen, og det er faktisk samme fly som en av mine beste venninner Tonje skal ta! Vi skal prøve å få seter i nærheten av hverandre, da blir i alle fall ikke flyturen kjedelig :)


Ett av de første papirene vi mottok. Step for step to USA. Nå er jeg faktisk på siste. Wow


 Fikk jo plassering i mars :)

 Sjekk den overfylte mappen. Papirene jeg ikke skal ha med..



 Haha stappet passet og alle kvitteringene ned i en liten mappe vi fikk av EF.



  To av de søteste jentene jeg kjenner. Christine som jeg reiser fra og Tonje som jeg reiser med <3
Marthe som jeg sa hadet til i går </3 :'(

 Tok dette supersøte bildet av Paps og Camilla i sted <3 Måtte bare ha det med.

12 dager til USA da!

1 kommentar:

Marianne sa...

Gruer meg til du drar, Ingrid!! :( <3