onsdag 10. juli 2013

Happy feeling

Heisann!

Akkurat i dette øyeblikket er jeg så glad. Samtidig som at solen skinner gjennom vinduet, begynner det virkelig å gå opp for meg alt jeg har i vente. Jeg gleder meg bare så utrolig mye! Er jo skeptiker av natur, og tenkter ofte "Håp på det beste, forbered deg på det verste". Så har ikke helt latt gledes-følelsen ta over fornuften, men i dag bare stråler det av alt. Jeg skal faktisk flytte utenlands om under to uker, og hvis jeg klarer å jobbe hardt og gjør mitt aller beste der borte, tror jeg det kommer til å bli et fantastisk år!


Jeg fant litt tidligere i sommer ut at det er en annen utvekslingselev som skal bo i nabobyen min og gå på samme skole som meg, noe som er veldig kjekt. Har snakket litt med henne, og hun virker veldig hyggelig. Hun er fra tyskland og er et år yngre enn meg, reiser altså som 15-åring! Wow, vet ikke om jeg hadde klart det. Hun fortalte meg også at skolen vår starter den 3. september, så da har jeg passe lang sommerferie når jeg kommer bort dit. Noe som er bra siden jeg ikke har hatt sommerferie her at all. Hahah :)

Noen instagram-bilder fra juni :) Ha en fin dag videre søte dere :)

Nå er det virkelig ikke lenge igjen, kan nesten ikke vente :)

Ingen kommentarer: