tirsdag 8. oktober 2013

Cross Country...

.. In my heart.


Heihei!
Da var Cross Country sesongen over for denne gang. I USA har de sesong sporter, og CC er bare om høsten. Jeg elsker cross country, laget mitt, trenerene, stevnene, treningen, ALT. Det har vært noe av det beste med USA så langt, og jeg oppfordrer ALLE som skal være utvekslingstudenter til å prøve det. Ja, det er hardt, men det er noe av det som er så gøy med det også. Å se at man kan gjennomføre et løp, og faktisk få en bra tid er så utrolig herlig. Selfølgelig er det litt anderledes fra lag til lag, jeg vet at mitt kjære lag Benson-KMS er et utrolig bra lag, og at jeg har vært veldig heldig med mange fantastiske utøvere og det er nok ikke sånn alle steder. Men det er verdt et forsøk i alle fall!
Jeg har fått mine beste venner i USA fra CC, og det er ikke bare folk fra skolen min heller. Vi heier på hverandre og støtter hverandre, og jeg er ganske sikker på at CC er den eneste sporten jeg noen gang har deltatt i hvor konkurrentene sier "Good job, keep going!" Når man passerer dem i en konkurranse. Er så god lagånd og herregud som jeg kommer til å savne det.. <3 <3
Er også veldig god trening! Er nok grunnen til at jeg ikke er feit, enda.. :))

Tidene mine på 4K har variert veldig. Første løp ble det 21.01, neste på 19.36, og da holdt den seg rundet det helt til mega-meet, hvor tiden ble 19.16. Fikk min beste i går, med 18.58.









































3000 utøvere på mega-meet















1 kommentar:

Kristina sa...

First place, den kledde du!!!:D