mandag 28. oktober 2013

Hei igjen

Hallo :)
Ups.. 20 dager gikk visst veldig fort det.
Joda, jeg er i live, selv om bloggen er død. Skal prøve å skjerpe meg fremover (prøve), men det har bare skjedd så utrolig mye de siste 20 dagene.
For å begynne et sted så dro jeg tilbake til Norge, noe som var veldig fint samtidig som utrolig trist. Var ganske ambivalent om jeg skulle dra, men endte som sagt med å dra, noe som jeg er utrolig glad for og ikke minst veldig takknemlig for at jeg gjorde. Som mange sikkert lurer på så var det rart å dra hjem igjen. Leve mitt gamle liv, spise norsk mat, kjøre buss, være med venner, sove i sengen min med dyne, sitte på plassen min rundt frokostbordet, bare gjøre alle de små tingene som gjorde hverdagen min for noen måneder siden. Jeg dro tilbake for å være med i min morfars begravelse, en siste hilsen fra meg. Og jeg er så glad for at jeg gjorde det. Var jo som sagt usikker, men når jeg tenker tilbake på den nydelige sermonien, å være med familien og tilbringe litt tid hjemme, tror jeg jeg hadde angret ganske mye hvis jeg ikke hadde dratt.






Utenom det har jeg hatt skole, skole, skole, trening, dans, skole, LEKSER, det vanlige. Ikke så veldig spennende i ukedagene..



Men, denne helgen dro Maddie, Gina og jeg til Minneapolis og bodde hos den utrolig herlige tanten til Maddie. Vi dro på Valley Scare, som er en fornøyelsespark, med halloween tema. Det var spøkelseshus, monstre, klovner, tåke og berg og dal-baner. Helt fantastisk! Det var perfekt vær, og siden vi kom i 7 tiden, og de fleste kom rundt 10, var det nesten ikke kø! Virkelig en opplevelse jeg kommer til å huske lenge.




Vi dro på shopping og sightseeing på lørdag og søndag, jeg kjøpte litt klær, noen gaver, et polaroid kamera og en gitar (!) Elsker virkelig gitaren, har spilt på den hvert ledige sekund.. <3
Det er en Breedlove med stålstrenger, innebygd stemmeapparat og den kan kobles til høytaler. I tillegg til at den ser veldig fin ut har den er utrolig nydelig klang. Gleder meg til å tilbringe mye tid med den fremover.

Vi gikk en liten tur rundt Lake Calhoun på søndag.

 Kjøpte utrolig gode eple-kanel boller <3
 Minneapolis sculpture park



 Uptown




2 kommentarer:

Cathrine sa...

Så herlig å se og lese om ditt liv i USA igjen . Det er ekstra kjekt med masse blider . Gratulerer med ny gitar , den ser veldig fin ut 🎸
Vi forsetter å savne deg her hjemme , men er utrolig glad og stolt over at du har det så bra
Stor klem fra mamma ❤️

GoingAbroad sa...

Så koselig at du kommenterer <3 Savner dere veldig mye også <3
Klem fra meg :)