torsdag 31. oktober 2013

Jubileum

Heihei:)
Wow, sjekket akkurat BigDay appen min, og det er i dag 100 dager siden jeg forlot Norge for å stå på egne bein i et nytt land. Mye har skjedd på den tiden. Har vært på camp, som er en av de mest fantastiske opplevelsene jeg har vært med på. To ukers feire til Florida med vfamilien, to kvartsemestre på skolen er over, Cross Country sesongen er over, møtte besteveninnen i Indianapolis, dro til Norge, dro tilbake til USA. Ja, dette er bare noe. Tiden flyr når man har det gøy, er det ikke det de sier?
Nå er 1/3 av året over, er det rart at jeg tenker på det på den måten? De fleste andre jeg snakker med har ikke tid til å tenke over det engang. Om ca 200 dager flytter jeg tilbake. Gleder med, samtidig som det virker alt for kort. For plutselig står dagen der, og da må jeg jo dra. Jeg vil ikke at det skal være over så fort, jeg har jo akkurat begynt å like meg her.

Noen bilder fra Campen




 I indy
 CC <3

Idag var det også Halloween, som er en stor greie her i statene. De pynter flere uker i forveien, og dekorasjonene er storslagne og danker ut de fleste jeg har sett i Norge.
Jeg begynte dagen på skolen, utkledd som heks. Hadde en ganske slitsom dag, med 3 vanskelige, avgjørende prøver, etterfylt av lekser helt fram til nå. Vi carvet også gresskar, gøy og ekkelt haha, gresskar lukter jo helt forferdelig, men det er jo morsomt å lage litt fruktkunst som luser opp for små kans og knepere. Vertssøsteren min tok lappen i dag, gratulerer til henne :) Og etter det kom kjæresten hennes og vi grilte pølser og s'mores mens vi delte ut godis til små monstre og prinsesser.

Haha smaken av Norge. Som tydligvis ingen her liker.. :(

Suss og klem


Ingen kommentarer: