fredag 8. november 2013

Endelig

Da var det endeliiig fredag igjen. Åå beste dagen etter min mening i alle fall. Denne helgen skal jeg bare kose meg med venner og trene hehe. Det trengs etter 3 mnd i USA.. I går var det Awards night med Cross Country, siste gang jeg så mange av de søte folkene.. Ble skikkelig trist når det var over. Jaja.. Vant ikke noe pris, men fikk dette ikke så fine bildet av meg som løper hahah... 
Fine team-mates ❤️

Sender også varme tanker til en jente som sitter ved siden av meg i historie. Hun fikk i dag vite at hun har en kreft-svulst i kneet. Hun skal begynne med chemo-terapi snart. Uff er så forferdelig når sånt skjer med folk på vår alder. Får en virkelig til å sette pris på en frisk kropp.
Håper dere nyyyter fredagen og resten av helgen, det skal jeg!❤️❤️❤️
Snakkes

Ingen kommentarer: