torsdag 28. november 2013

Tankespinn

Jeg har faktisk ventet på at hjemlengselen skulle komme. Forventet at det skulle være vanskelig når alt hadde roet seg tidligere i høst, når jeg dro tilbake til Norge, og når jeg dro tilbske hit. Men overraskende nok har jeg merket veldig lite til det. Først nå, Thanksgiving, merker jeg det griper litt. Har en merkelig julestemning uten jul akkurat nå. Alt er ryddig og rent og det lukter mat i hele huset. Familien er preget av en stresset glad-følelse, men jeg tenker det er sånn det skal være.
Jeg satt og hørte på Kurt Nilsen da "Gje meg handa din ven" kom på. Onkelen min spilte den i begravelsen til morfar og det brakte tilbake minner. Sitter ikke og sutrer over det hver gang jeg hører en sang jeg forbinder med hjemme eller ser et bilde, men det er noe spesielt med høytider og familie.

Vi sto opp kl. 6.50 i dag. Og jeg som trodde jeg skulle få sove lenge.. :( Vi kastet på oss klærene og kjørte til Benson og løp 5K. Hahah utrolig egentlig. Men da får vi sikkert ikke så dårlig samvittighet når vi spiser. Løp på 26 min, så var en ganske rolig jogg i 7 minusgrader, brr.

Jeg er så utrolig glad i dere mamma, pappa, Fredrik, Marianne og Camilla! Håper dere har det bra akkurat nå! Tenker på dere <3




Klem

Ingen kommentarer: