søndag 1. september 2013

Florida

Heihei! Kl. 12.32
Vertsfamilien og jeg er som sagt i Florida hvor vi lever det glade liv. Jeg tror vi må ha besøkt hvert eneste museum og nasjonal park innen 10 miles fra bilen haha. Denne familien liker lærerike ferier. Vi hadde noen deilige dager på stranden på Key West. Jeg smurte meg med faktor 70 hver time (!) men klarte likevel å bli ganske ille solbrent på skuldrene, noe jeg nå må takle konsekvensene av: flass. Tror vi regner med å være tilbake i MN på lørdag. Og så begynner skolen på tirsdag, HJELP ønsk meg lykke til!!


(Bilde tatt fra bilen) Southernmost point i USA. Ganske kult. 
Vi dro ut med en båt til en sump hvor det var delfiner, masse fugler, alligatorer og manatees haha. Så bare delfiner og fugler da..

Skal legge ut noen innlegg fra de andre dagene senere i kveld:) 

1 kommentar:

Cathrine sa...

Hei skjønne Ingrid
Jeg ser at du koser deg med fam. Almen på tur.
Vi savner deg her hjemme i gamle landet
Lykke til med første skoledag i USA
Stor klem fra Mamma