torsdag 5. september 2013

Lang dag

Hei folkens:)
Dette har vært en utrolig lang dag. Først er par timer skole, men cross country gjengen måtte slutte tidligere fordi vi skulle på et stevne 3 timer borte. Så da var det 3 timer i en trang skolebuss, løpe 4000m og 3 timer hjem igjen. Nå er klokken 22:49 og det er første gangen i dag jeg kan sette meg ned å puste ut. Stevnet gikk veldig bra, var utrolig slitsomt å løpe i strålende sol og 30 grader, men endte opp som nr. 10 av 49 og er ganske fornøyd med det. 
Haha jeg står helt awkward på enden av rekken...
Fikk ribbon for top ten
Ups dette bildet ble feil vei, men det er iaf noen av tidene. Jeg har seks poeng, og jo færre poeng man har, jo bedre. 
Ble nr. 1 fra laget i min klasse woho. Løp ikke med varsity(de veldig flinke)

Jeg har danceline practice i morgen kl.07.00 så nå legger jeg meg:)

Blir godt med helg, hva?

1 kommentar:

Anonym sa...

Åå du er kjempe flink!!