torsdag 12. september 2013

Min hverdag

Heey every one:) 
Fant ut (etter et par masete meldinger fra venner❤) at jeg burde blogge så dere vet at jeg er i live. 
Her skjer det noe hele tiden, haha veldig kjekt men også ganske så slitsomt.
Dagen min starter kl.07.15 da jeg står opp og gjør meg klar for skole, 8:25. 
Skolen er rett ved siden av huset så det tar ikke lang tid i det hele tatt å komme seg bort dit.
Første time har jeg matte, og det er så utrolig lett! Veldig kjekt. Har hatt en prøve, fikk A hoho:) Matten heter trig/stats og jeg lurer faktisk på om jeg er i feil klasse.. Håper der blir vanskeligere ut over året. (Sa jeg nettopp det??)
Neste time er har jeg fransk. Siden fransklæreren min fant ut at jeg har hatt fransk i 4 år, bestemte hun seg for at jeg var suuupergod og kunne snakke flytende, så jeg har AP french med egen lærer tirsdag og onsdag, og jobber for meg selv i bøkene mine. Føler jeg lærer utrolig mye siden jeg jobber i både den norske og den franske franskboken. Neste time har jeg engelsk, ikke akkurat mitt favorittfag.. Læreren er ganske streng, men også veldig hyggelig noen ganger, hmm vet ærlig talt ikke helt hva jeg synes om henne. Men faget er stor og omfattende og det er mange store engelske ord..:/
Så har jeg art, som egentlig bare er et "kosefag" med en kjempesøt lærer. 
Så har jeg lunch, etterfulgt av choir  og study hall annenhver dag, så AM history og SÅ til slutt social challenges/economics. Begge de to siste timene er med favoritt læreren min, han er verdens kuleste. På fredager har jeg dans før skolen❤❤
Timeplanen er den samme hver dag, noe som er veldig uvant i forhold til Norge og jeg er redd det kan bli litt kjedelig i lengden, men får holde ut og gjøre så godt jeg kan. Så lagt går det veldig fint i alle fall. 
Etter skolen tar vi bussen til nabobyen for å trene Cross country. Selv om det kan være veldig tungt noen ganger ELSKER jeg det. Stemningen, trenerene, laget, stedet ALT. Det er så herlig❤ XC in my heart❤ vi har stevner 1-2 ganger i uken, noe som har gått fint så langt. Jeg er i JV girls gruppen, altså ikke i den beste (varsity) vi løper 4000m hvert stevne og første ganger var det utrooolig varmt, 32 grader, men fikk 10 av 49 med en tid på 21.01:) det er helt greit.
I dag var været mye mer behagelig og jeg fikk 6 av 50 med en tid på 19.36:) 
Woho:))

Håper dere har det fint der hjemme! Miss youu❤❤❤

3 kommentarer:

Kristina sa...

Grattis med sykt god plassering!! Og tid!! Tar dere foresten buss til nabobyen hver dag? :O

GoingAbroad sa...

Ja, vi tar buss hver dag <3 Takk :)

GoingAbroad sa...

Ja, vi tar buss hver dag <3 Takk :)