mandag 30. september 2013

Helgen

Da var mandagen snart over, igjen. Har hatt en het fantastisk helg med supre folk! Forrige uke var det som sagt Homecoming week som innebar dress-up days, school-dance og fun day på fredag:) På fun dagen var det volleyball kamper, kanon-ball, basketball, bake-off og myye mer, digget det! Vi fremførte også dansen vår i pausen under fotball kampen, og etter kampen hadde vi powderpuff kamp, haha. Det er jentene i senior klassen mot jentene i junior klassen som kler seg ut og spiller amerikansk fotball, bare uten regler hahah.. Var veldig gøy selv om jeg ikke forstod alt. Tror vi vant..:)
Etter det dro alle til skolen hvor vi danset og spiste og koste oss!:) Veldig fin fredag!



På lørdag dro jeg og noen venner ut og kjøpte is og koste oss:) De har verdens beste yoghurt is bar her.. Elsk ❤️ Kommer nok til å dra dit oftere.. 

Hahah dette var små kuler som sprakk når man tygde de, også hadde de forskjellige smaker..❤️

Alle må bruke solbriller i Millers car❤️❤️

Nå skal jeg gjøre ferdig leksene mine og legge meg tiiidlig ❤️
Snakkes!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du er best elsker deg<3